Ännu en dag

Ännu en dag med livs ångest direkt när jag vaknade och ingen glödje.
Hoppas dagen blir lite mindre tråkig iaf..

Vaknade idag och hade wille vid min sida *Mysigt*, han jag aldrig släpper taget om. jag är så glad att jag har han, helt underbar liten son som jag älskar så otroligt mycket. Någon jag värkligen lever för och vet att han behöver mig =)
Utan wille och micke vet jag inte vad jag skulle göra idag..

Efter igår kväll efter bråket här hemma med pappa och mamma så ser jag fram emot att få ordning i livet nu.
Det känns som att dom inte vill släppa iväg mig någon stans, inte ens till luleå med wille att jag får vara med micke och wille får träffa han också. Men jag tog mordet och sa ifrån och står för det jag sa!
Och micke ska inte bara behöva komma hit när han har så mycket med körkortet och jag behöver att få komma bort här hemifrån med wille. Det har gått för långt här hemma tycker jag och dom säger så mycket som är falskt också, dom ska alltid ha rätt men det dom sa igår också var fel..  

En ny lägenhet och ny start skulle jag inte tacka nej till och jag har nu fått lite planer som jag ska ta tag i. Pratade igår med micke och såg att jag kan inte bara ta emot all skit och göra som dom säger. Wille är vår son! Jag säger inte att det är fel eller dåligt att dom här hemma vill hjälpa mig men att dom tar över allt och det jag säger och micke säger skiter dom i och jag ska göra som dom säger och det är fel! Eller hur? Jag är glad och så att dom hjälper men det finns gränser faktiskt..Dom har alltid kunnat göra och säga allt till mig men nu får det bli stop med det. Jag vill inte gå här hemma och känna mig som en dålig mamma tack vare allt jag hörde igår och sisst det vart litet bråk. Men pratade ju med micke som alltid ställer upp för mig tidigare och nu för mig och wille och vi har kommit fram till olika saker. Vi vill att wille ska få vara med både sin pappa och mamma. Och micke vill också va med om hur wille utveklas och växer. Micke mår ju inte själv så bra heller när han aldrig får träffa sin son och hur kul är det för han att komma hit när han får höra allt mina föräldrar säger om oss? Hur ni att jag och micke mår?  
Att bo 13 mil ifrån varandra är jobbigt men det ska lösas!
Varken jag vill förlora micke och han vill inte förlora mig och såklart wille har han ju =)

Men nu ska jag gå och kolla om wille har vaknat. Han sov skult bra inatt. han vaknade vid 1 och fick mat sen sov han ända till 06:12 idag på morgon.

Ha det gott.
Ps: SYRRAN EMMA KOMMER ÄNTLIGEN HEM IDAG! *YEEAH!*


Vår underbaraste wille i famn <3

Vad skulle man göra utan dom :) <3


Kommentarer
Postat av: Pattie

Haha jo jag märker det den växer skit fort nu!

Åhh jag längtar mer och mer för varje dag som går efter våran lilla skrutt! :)

2009-04-29 @ 13:25:45
URL: http://ungmammapattie.blogg.se/
Postat av: Hedman

You go girrrrrlll!

2009-04-29 @ 13:47:29
URL: http://hedmanthefreak.blogg.se/
Postat av: Emma

Japp, nu är jag hemma. :)



Dom vill ju bara inte att du ska behöva åka dit med buss och bära med dig alla saker, för det går inte ens att du ska ta både vagn och bilbarnstolen själv + väska åt dig och William. Av det jag förstått i alla fall.

2009-04-29 @ 14:03:44
URL: http://emliisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0