God dagens!

Snacka om att första natten nu här hemma har gått riktigt bra. Lite jobbigt att stiga upp ibland från sängen nu när jag ännu har såret men det läker ihop snart. Om ca 3 till 4 veckor så skulle det vara hel läkt och att jag inte har ont nåmera. William fick sova i sin egen säng ett tag men sen mot natten fick han komma över till mig och sova med mig ;D Så mysigt.

Nå William har fått mat för ett tag sen och har somnat nu men ska gå och vila med honom tänkte jag. Det kommer bli en lugn och mysig första hemma helg för oss. Ska se ikväll så ska det låta och singing bee eller vad det nu hete ;D Har som glömt bort vad programmen heter när jag bara tänker just nu på micke och william. Dom betyder dock mäst för mig just nu men jag glömmer inte alla dom andra..

Nä nu ska jag stoppa fotona in i datorn så ikväll finns det bilder på både pixbox och bloggen.

Kommentarer
Postat av: Annaa

JAAA bilder :D jag vill sseeeee meeer :D

2009-04-03 @ 14:06:43
Postat av: Erika - 18 år - Miliam & Miltons mamma <3

Blev du snittad? :)



Det blev jag med , med min förste son :):)

2009-06-13 @ 08:56:57
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0