God natt..

Nu är det dags för mig att snart sova. Känner mig trött i huvudet måste få säga och william sover men vaknar lite då och då så man får vara lie extra tyst och så. Jag tycket tiden bara rinner iväg som jag säkert säger ofta men det gör de! Tro mig, först är det morgon sen helt plötsligt är det kväll. *Hahah* Sen har jag tänkt nu i flera dagar att jag saknar den stora magen man hade innan william kom och sen den underbara känslan när han sparkade och rörde sig där inne. Men när han väl var i magen ville man bara ha ut honom men nu när han finns här så känns det lite tomt i magen nu =)

Men nu ska jag gå och sova så jag får sova iaf 2 timmar innan han vaknar igen och ska ha mat.
*God natt*

 
 Dom underbaraste <3  *
Stolt pappa* ;D

Kommentarer
Postat av: Emma

Mosters favorit-kille. :D

2009-04-15 @ 09:46:47
URL: http://emliisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0