Hej alla glada!

Det var sjukt fint väder igår och det är fint väder idag med. Kanske inte lika varmt det vette fan men spela roll ;D Det finns inte nå dåligt väder bara dåliga kläder. Nåväl, Sitter och lägger in lite musik på min mp3 under tiden lilla wille sover så sött. Idag ska jag promenera med wille mot stan för att träffa Lina och möta sandra vid 3 tiden. *Kul* Och äntligen får Lina träffa lilla wille som hon har velat jadu, sen han kom. Sen har jag lovat att sanna ska få träffa honom. Min gammla "bästis" när vi var små men man kan inte kalla det bästis längre. HAHA.. *Glad*

Nu hiner jag inte skriva nåmer. Hör att wille vaknade så jag måste få säga hejdå.
Skriver mer senare.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Han är underbart söt! :]

2009-04-15 @ 21:00:53
URL: http://saeny.blogg.se/
Postat av: Emma

Du har väl inte redan börjat kalla honom Wille?! :O William är ju så fint namn. :)

2009-04-16 @ 00:20:45
URL: http://emliisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0