Hej igen ;D

Det var  några dagar sen jag bloggade sisst men det kan de bli men ska försöka blogga varenda dag. William är idag 10 dagar, han är ofta vaken nu på dagen länge och sover bra på nätterna måste jag säga. Det är skönt att han sover på nätterna men han vaknar ändå alltid mellan 3 och 4 tiden men int för det gör något.

Idag vaknade william 06:00 och då var det bara att säga god morgon! ;D Han var så pigg att han inte kunde somna om men vid 10 tiden somnade han ca 30 minuter och är ännu vaken. Har försökt få han att somna men direkt jag lämnar honom så vaknar han. ;D Men så är det. Mamma kollade William undertiden jag och pappa var på maxi, jysk och en sväng på ÖB. Träffade dock också rosanna där. Ganska kul faktiskt att man träffar någon man känner. Har ju inte träffat eller varit med någon nu på några månader och veckor innan william kom men nu kan jag som också börja va lite med polarna.

Nu ska jag gå igen till william så han inte blir ledsen.. ;D

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0