Idag händer det inte mycket =)

Idag händer inte mycket.
Sitter vid datorn nu, kollar lite på nätet om man ids beställa nå nya kläder eller om man far typ till Luleå och shoppar någon dag eller helg. Det skulle kännas skönt att komma bort här hemmifrån ett tag och från happis. Dom flästa kläderna är ju förstora på mig efter man har gått med den stora magen. *haha* Får ta och plocka bort dom kläderna som jag inte längre kan ha :P
Idag ska jag även ta och gå ut med william på en stung så han får sova lunch. Han vill som inte sova, han har varit vaken 2 timmar snart 3 timmar. Lill pojken min.

Borde även också ta fixa lite i mitt klädskåp i veckan eller nästa vecka.
Nåväl, nu ska jag kolla vidare här via internett och sen se vad som händer.

Ett tips, skriv vem du är som kommenterar på min blogg. Och sorry om jag har skrivit slarvigt dom flästa inläggen nu på senaste tiden, att jag har stoppat ord på fel ställe. Jag har fått lite klagomål men men, får väl skärpa mig men int för jag är så brydd att jag har skrivit slarvigt någon gång. Det är då när jag inte har haft så mycket tid och velat skriva ett litet inlägg...
 
Hej då


Kommentarer
Postat av: Emma

Strunt i vem det nu var som skrev sådär. :) Jag tycker det är bra att du börjat skriva blogg, då får du träna på att skriva samtidigt som du skriver. Förut stavade du nästan varje ord fel, men det gör du inte nåmer. Man märker att det hjälper dig att skriva blogg! :) Och så länge man förstår vad det står så spelar det ingen roll om man råkar stava nåt litet ord fel eller använder något ord på "fel" ställe. :)

2009-04-23 @ 12:24:25
URL: http://emliisch.blogg.se/
Postat av: angelicka

Hm, något jag verkar få lära mig att leva med sista tiden då :P men det är det värt !! :) hihi.

2009-04-24 @ 07:46:44
URL: http://angelickajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0