Just nu...

Fungerar ingenting så bra idag här hemma. 

Oron ligger i luften och jag vill inte göra någon värre änn vad det redan är så det är lika att man är mäst tyst.
Prata vanligt hemma kan man men inget ska nämnas om mig,micke och wille. Nog förstår jag att pappa och mamma vill vårt bästa och dom tänker så mycket på wille. Jag förstår det men som jag mände tidigare idag i bloggen att det finns gräner. Tänker dom alls på de eller?

Men nu har jag börja stå för vad jag säger och tycker. Ingen ska få trycka ner varken mig eller micke!

Nåväl. nu sitter jag och väntar på mat. Har varit med wille och myst men han fick nyss mat och somnade.
Vår lilla underbara son <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det ar ratt! Sta upp for vad DU tycker ar viktigt, det ar DITT liv och ingen annans :)

2009-04-30 @ 16:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0