Tänk att ett litet barn kan påverka mycket =)

Jag satt och läste på en persons blogg, vet inte om jag får nämna henne men jag läser ofta hennes blogg men jag satt och läste den, tro eller ej så har hon skrivit i sin blogg mycket som stämmer faktiskt. Hur mycket ett barn kan påverka, fast man har barnet i magen. Och nu sitter jag själv och funderar hur mycket jag har förändrats som person sen jag hade william i magen och tills nu när han finns här hos mig och tro eller ej, Jag har förändrats mycket.
Förut var jag aldrig hemma nästan, var ute med kompisarna eller så var jag i luleå hela tiden. Var nästan aldrig hemma, drack mycket och så var det sjukt mycket bråk hemma och med andra personer. Nu har man blivit en ansvarsfull person som hon sa och det är sant, nu planerar jag för dagen, nogare med pengarna, städar och så klart planerar jag min framtid. Pratade med min syster emma när vi var ute och gick för någon dag sen och vi pratade mäst om min framtid. Konstigt nog tänker man inte på hur mycket man har förändrats men man gör de. Att ett litet barn kan påverka så mycket.


Nu ska jag ta och gå till william igen, tro att han vakna nu. =)

*Hej då*


Kommentarer
Postat av: pattie

svarar:

Tack så mycket! ja man ska väl vara blond till sommar'n? :)

2009-04-19 @ 11:37:30
URL: http://ungmammapattie.blogg.se/
Postat av: Mikaela- Ung blivande mamma

Antar att det kanske är mig du menar? ;p Du får nämna mig om du vill, det spelar ingen roll.

2009-04-19 @ 13:49:29
URL: http://fifflis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0