Tisdag

Idag har man stor städa, varit på lite olika affärer med syrran Emma och så fick såklart lilla wille följa. Var förbi elgiganten, ica, barnenshus. Hehe. Köpte dock lite saker till wille (Bilder kommer in imon) och på elgiganten kollade emma efter en bärbar dator som hon ska köpa men hon skulle kolla också lite på internett. Jag skulle också vilja ha bärbar dator så jag funderar på att skaffa en jag med men ska först spara lite pengar nu. Nog har jag råd men ändå, bara för man har pengar ska man inte slösa upp dom direkt. Nåväl annars fick jag idag ett paket som var till wille. Gösta och Pia skickade en present med kläder som var sjukt fina!

Här kommer bilder på dom kläderna wille fick från Gösta och pia. :)


Bamse :)






Så fina och söta kläder ..


Moster Emma med Wille i vagnen :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Lite tidigare?! Idag var det halv 4! :( Snygg bild, du kunde ju valt en bättre... :D

2009-04-22 @ 17:10:49
URL: http://emliisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0