Vill som sova..

Dagen har varit lite jobbig när man fått höra hur det är med fammo. Hon ligger i koma nu och ingen vet om hon klarar sig. Chansen är tydligen inte så stor vad jag fått höra av pappa.  Både faster och janne hade sovit där förra natten och nu inatt tror jag kurre sover där hos fammo. Är inte säker.. Dock känner jag mig lite dum som inte har åkt dit till henne men jag har ju william och han kan jag ju inte lämna eller ta med dit till henne men om mamma kan ta hand om han 1 timme så kan man ju fara förbi henne med pappa. Att mista någon är inte kul och bara tänka den tanken vill då inte jag göra men tanken slår mig ändå.

Men kvällen för mig och william har varit helt okej.. Han har varit lite små grinig men det var då inte mycket. Medans han sov har jag sett på så ska det låta, 2 och en halv men och sen tillslut såg jag singing bee. Men han har varit vaken ikväll från 19:00 till 21:30.. Har försökt få han att somna men han sov så mycket när vi hade gäster här idag på dagen. Dock har mamma han just nu nere för han vaknade så. Hon gillar då william. hehe..

Nå nu ska jag sova innan william vaknar igen.

God natt och glad påsk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0