Frågor utan svar..

Nu har mina tankar och min oro börjat försvinna när några svar har kommit fram vad som egentligen inte stämmer? Nu vet jag och får snart veta mer. Allt har kännt så konstigt men det är alltid bättre att sanningen kommer fram änn att ljuga om den. Om man inte vet får man ta reda på det.. Nu är det vara vänta och se, sen vart allting tar vägen..

Just nu sitter jag framför datorn, det sparkas och har fullt upp i min lilla mage.. Räknade att det är 7 veckor och några dagar kvar.. Så spännande. :) man bara längtar längtar efter han eller hon. Pluas att imon ska sängen upp och ska börja fixa den eller pappa får bygga upp den medans jag far på ikea en sissta gång innan allt är klart. Vagnen och allt annat har jag hemma =) *Könnt att bli klar med nästan allt* Sen behövs bara att packa en väska till mig och den underbaraste i magen.. Men nu skrev emma just att hon ska baka så ska gå ner och hålla henne sälskap. Är förkyld / lite sjuk så vill inte baka just nu. Så får bara hålla sälskap men det är ju roligare änn att va själv och baka. Hahah..

ha det bäst folket.. Skrev lite slarvigt men och ;D

Kommentarer
Postat av: Helena

Frågor utan svar är verkligen inte kul. Hellre att få veta en smärtsam sanning än att leva i ovisshet. Hoppas allting löser sig iaf vad det nu än är :). Även om saker känns jobbigt så finns det alltid en chans att det kan leda till någonting bättre :)

2009-02-05 @ 03:05:03
URL: http://hheelleennaa.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha, hade ju värsta publiken när jag bakade. Alla satt och titta. ;)

2009-02-05 @ 10:38:24
URL: http://emliisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0