Ny vecka, ny dag ;D

Nu är det ny vecka och ny dag som gäller..

Igår sov jag hela dagen, mamma väkte mig när det var mat och sen kvart i 7 just före bingolotto. Van 200kr... Hade iallafall tur igår som van något. Söndag är den tråkigaste dagen samma med tisdag men på tisdag brukar det ibland bara gå något bra på tv. Sandra ringde och dog ut mig också igår kväll vid halv 10 tiden, tog med lucky för han skulle ju också ut så tog han i samma sväng.

Nåja, idag hade jag tänkt att gå på ikano och ikea bara för att fördröja tid idag.. Sandra slutar vid 2 trode hon så får se om hon hänger med annars kanske man far förbi henne =).. Men jut nu skriver jag lite med emma via msn och hon säger att fredde och dom har bubbelpool också.. Allt jag har fått höra gör ju att jag skulle vilja bo i deras hus.. Jaja, Nä men nu hör jag att pappa och mamma har vaknat så ska gå ner och ta mig ett glas juice, plus att telefonen ringer..

Herrååå...

Har inte kunnat stoppa in bilderna i datorn för har haft tomt batteri... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0