4 Januari

Nå idag har man kommit till luleå. Åkte samma buss med emma så hon fick lite säkskap halva vägen. Hon fortsatte vidare till piteå ;D hahah.. Nå annars idag hämtade tojan upp mig och vi for på barn kalas med lilla amanda. Det var ganska kul men jag glömde bort namnen på alla barn utom oskar och amanda. Dom visste jag vilka det var. Efter 18:00 åkte vi vidare till skurholmen för att hämta en bilbarnstol som jag äntligen har ur vägen att fixa och samma med barnvagn. Det blir ju 2 saker som blir ur världen. Skönt att få fixat lite så inte alltign blir så stressigt. Har ju så mycket med mitt rum att fixa och dona.

Sitter just nu hemma hos helena men både hon och danne har gått och sova. haha.. Ska också försöka sova snart, krama om kudden. haha..

Det var inget mer jag vill säga.

Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0