Söndag

Blää tråkiga söndag är här nu igen, vaknade halv 10 idag.. kan ni fatta det .. Igår vakande jag halv 1.. hmm skumt jag har inte vaknat så här tidigt på evigheter. Nåja jag kanske håller på att vända tillbaka så jag somnar tidigare på kvällarna. Det är faktiskt ett plus för mig om jag skulle somna tidigt och vakna tidigare.

Idag blire att man beger sig mot IKEA och shoppar loss till mitt rum. Det är lite möbler som ska bort från mitt rum och måste köpa nytt annars blir det så jäklar trångt i mitt rum så kommer få möblera om också senare men nu ska iaf det värsta shoppas så man får börja ta det lungt. Har som sagt nästan gjort klart allt i mitt rum med att ränsa och slänga kläder och en massa skräp. Gammla skolarbeten är slängda och har fått föra upp 2 låder redan med saker som jag ska spara. Håller på med flyttlåda 3 nu.  Hoho säger jag bara men får ju hjälp av pappa och mamma + att emma hjälper ju också till...

Nu tänkte jag chilla vidare så jag inte börjar tråka här framför datorn =)
Ha det bäst folket...


Kommentarer
Postat av: Emma

Hehe okej ;d

2009-01-11 @ 14:11:41
URL: http://emliisch.blogg.se/
Postat av: Emma

Hehe okej ;d

2009-01-11 @ 14:13:18
URL: http://emliisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0