Tisdag

Det är bara -4 grader visar det här hos oss + att det snöar som gör mig otroligt glad. Var nyss på en promenad med Lucky, gick en längre promenad änn vad jag brukar gå.. 

Idag för mig händer det inte så mycket. Man kan säga att jag är snart klar med mitt rum, ska bara möbleras om nu och sen är det klart. Skäns otroligt skönt måste jag säga. Det är ganska jobbigt att städa och dona varendadag. Men jag kan då inte klaga på att jag har ingenting att göra om dagarna. Emma har farit för ett tag sen och träna med vem vet jag inte, säker anna och johanna, mamma är hos mormor, pappa räknar hur långa golv lister han ska hämta idag eller hur många liser det blir till hallen. Men idag för mig blir det att hitta på något helt annat änn städa och fixa rummet. *Tror jag* Jag kan inte vara helt säker på något. Plus att det är full rulle i magen =) *Längtan*

Igår var jag ju på IKEA igen som vanligt och shoppade lite saker. Man får ideer hela tiden när man går på IKEA och nu har jag funderat också hur jag ska möblera om för att få in en fotölj eller något liknande i mitt rum =) .. Haha.. *jag är smart*

nu fara ha det bäst...

Bilder kommer komma =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0