23 Juni

Idag har jag och min mamma varit med wille och handlat och tog en promenad också. Vilket var roligt. Träffade också pappa på ica där han jobbade idag istället för ikea. Han värkar trivas bättre på ica änn ikea tyckte jag iaf. Men men. Annars har jag och wille umgåts hela dagen. Barn är så underbara att man tänker inte alls på tiden. Helt plötsligt var det kväll då han skulle sova men innan wille skulle sova fick wille bada och mormor var med honom. Jag stog breved. han har börjat sparka så mycket i vattnet, förut var det svårt att hålla honom men nu är det bättre.

Klockan 20:00 såg vi på allsång på skansen dock ville inte wille sova. Har ju natt solen så det är ljust så jag la mig breved honom och såg på allsång. Wille somnade ca 20:30 men låg brevid tills han somnade ordentligt.
Var en prommis med molle en sväng nu ikväll och tog lite foton..

Nu tänkte jag stoppa på en film och sen nanna kudden. Känner mig lite små trött och vill tillbaka till wille. Så mysigt att vara med honom.

Lite bilder på Molle från kvälls promisen






Natti Natti -♥-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0