28juni

Kan man tänka sig. Jag har ännu minnerna kvar och datumen från förra året. Idag är det 1 år sen jag var ut på krogen med en speciel vän som jag har helt förlorat. Jag vet precis hur men det vet inte ni. Ryktern sprids säkert ännu men jag bryr mig då inte för det är fansla ryktern som han lyssnade på, vilket var dumt men det skulle ändå inte hjälpas fast han inte lyssnade på dom. Jag förstår inte varför vissa av mina vänner inte kan vara med mig nåmer bara för man fått barn? kan ni förstå de? Dom jag har kvar nu är dom riktiga vännerna som inte heller skulle svika mig. Men jag kan bara inte förstå varför dom inte kan vara vän med mig mer. Jag är ju samma person ändå. Visst förlorade jag en speciel vän också som jag kunde prata om allt och han förstod mig men helt plötsligt började sprida en massa jävla fansla rykten och då spårade det ut. Änn idag kan någon komma till mig och fråga hur det egentligen låg till och jag säger sanningen. Jag förnekar inte/ljuger inte för sanningen ska fram istället för en massa rykterna. Och vissa ryktern tror jag är sanna vad han själv har spridit för det har han själv sagt till mig. Egentligen innerst inne så tror jag han bara ljög om allt han sa eller så vågar han bara inte stå för det han själv sagt och gjort? .. Många frågor har jag egentligen imon mig som aldrig kommer komma ut eller få veta sanningen. Men som sagt jag lever vidare och lämnar det här nu bakom mig. Jag hoppas jag kommer snart glömma allt som hänt när jag väl har fått flytta bort från haparanda och börjat pånytt i luleå. Vilket jag bara längtar. Men han kommer ändå alltid vara en äkta vänn ändå fast allt som hänt. Så ni som läser får säga vad ni vill men jag bryr mig inte. så...



Nu tänkte jag stoppa på en film sedan sova =)..
Natti natti.

Kommentarer
Postat av: Matilda - Snart 2barnsmamma!

vad blev det för film? :)

2009-06-29 @ 10:09:49
URL: http://majbebis08.blogg.se/
Postat av: Sofie

Tack så mycket :) Vilken söt son du har!

Ja, det är bra, hur är det själv? :) / Sofie

2009-06-29 @ 11:08:10
URL: http://sofielindroos.blogg.se/
Postat av: malin

sanna vänner stannar kvar:)

2009-06-29 @ 20:54:21
URL: http://majok.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0