Bra dag =)

Idag steg och jag wille upp ca 09:30 och micke ca 11:30. Kanske någon minut tidigare tror jag. Nåväl, idag började dagen bra och bättre blev den. Helena kom hem efter ett tag när jag och wille hade vaknat. Vilket var kul, senare underdagen följde vi med faster helena till rutvik till hennes kompis, drack te och chillade hon hade en son som var 8 månader. =) *sjukt söt* Hehe.. Dage nhar bara runnit iväg. När vi kom hem somnade wille, han har var lite gnällig före och så sov han minst en timme om inte mer. När han vaknade tog jag,micke och wille en promenad till mickes farmor och farfar och hälsade på där. Dom träffar inte så ofta wille så lite fick dom bekanta sig. Wille var vaken hela tiden där tills vi for hemmåt igen.

Nu mot kvällen har jag skrivit upp lite recept som jag vart sugen på att baka någon dag då jag hinner, micke bakade kladdkaka och farmor och farfar var lite med wille. =)

Nu ska jag gå och se film sen nanna kudden. Tror att micke redan har stoppat på filmen så ska skynda mig nu.
Justja man får inte glömma att säga grattis till mikaela som blev mamma igår. GRATTIS!
God natt folket =)


Mamma och pappa älskar dig william -♥-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0