Du betyder allt för mig, mamma älskar dig<3

Här sitter jag och funderar just nu på wille.
Och jag har värkligen fått så underbar son att det går inte att beskriva i ord hur mycket han värkligen betyder för mig. För varenda dag som går älskar jag bara han mer och mer. Jag känner mig som jag är världens lyckligaste människa med honom. Sen jag fick veta att jag var gravid blev jag lycklig, lyckligare blev jag när han kom ut och fick se han för första gången. Han var då bara någon minut gammal. *Så underbar* Han följer med ögonen, ler otroligt mycker och när jag ler/skrattar så ler han bara mer.

Wille sover hur bra som hälst på kvällarna/natten, vaknar vid 4-5 tiden och äter sen somnar han om.. Att ha honom vid min sida om dagarna och nätterna känner jag mig lugn,trygg och kan som sova lite bättre änn när han sover i sin egen säng. Idag sov vi till 11:57 på morgon, vaknade av att pappa ropade i hallen att han skulle fara och köra böter och mamma är på jobbet. Senare mot kvällen stoppade jag på film, hade wille brevid och lika fort när han somnade så somnade jag lika fort. Så mysigt att det inte är sant.

Jag är så lycklig och fått ny start i livet som inte går att beskriva.
Nu ska jag gå och lägga mig så jag hinner sova innan han vaknar.
God natt allt folk =)


Kommentarer
Postat av: Emma

Fan vad han växer fort egentligen ;D

2009-06-09 @ 11:10:39
URL: http://emliisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0