Hemma i Haparanda igen =)

Nu är jag hemma i Haparanda igen från Willes pappa micke i Luleå. Har spenderat nu några dagar hos honom och hans familj så wille har fått träffa farmor, farfar och faster. Har försökt ta det lite lungt men det har kommit roliga saker att göra så vilandet tar jag istället här hemma. Skulle ta 15:10 bussen idag men kunde inte så tog 16:30 hit. Så idag har jag och Wille varit med Micke och Faster Helena på stan en sväng och shoppat, dom köpte lite kläder till Wille. Sjukt fina kläder vart det också måste jag säga.
En tröja köpte dom som det står på "Daddy loves me" .. =) Det var den sissta och i storlek 74 men det gör inget. Då kan han ju ha den senare och den var ganska liten för att vara den storleken om man jämförde med dom andra tröjorna. Men om några månader kan han ju ha den.

Imorgon har dom lovat bra väder men hade tänkt trätta kläder, både mina kläder och willes såklart. Mamma skulle baka bullar imon så får se om hon följer med och handlar lite eller om hon följer med på en promenad. Det skulle inte vara så dumt. Men nu hade jag tänkt sova lite så man får lite sömn.

Jag bjuder på några bilder. =)
Två bilder från när vi var i rutvik med med helena hos hennes kompis Marie =)
 
Helena och vincet =)
Och Bilder på ny kläderna...
 
 


God natt -♥-


Kommentarer
Postat av: fanny

jo Ben & Jerry är lite av bästisar till mig :)



byxorna med hängslen var ju jätte fina!

2009-06-18 @ 05:46:57
URL: http://onmyroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0