Less och sårad

Varför ska just jag känna mig så liten och osynlig på jorden?
Jag vill inte känna mig osynlig! Varför ska allt vara jobbigt nu och när får jag veta sanningen?
Är allt annat viktigare? vet du om att du har en flickvän? Känner du ens något nåmera för mig? Tycker du om någon annan? Vad är det egentligen som händer? Ska jag må såhär?
Jag har 1000 frågor om allt möjligt och inget får man svar på :'( Allt känns så jobbigt att man blir less.
Att bara få höra att du inte vill träffa mig gör mig djupt sårad. Men inget man kan göra åt.

Nåja.. Jag har alltid varit i problem så jag är van att bli sårad och ha det jobbigt! :'(

VARFÖR JUST JAG?


Kommentarer
Postat av: Emma

:/....

2009-03-05 @ 23:03:24
URL: http://emliisch.blogg.se/
Postat av: Anonym

alla kan inte ha det lätt, sånt som händer helt enkelt.

2009-03-06 @ 11:51:53
Postat av: cola

det kanske inte bara handlar om just dig, det är saker som händer, och man glider isär.. fast synd att det händer pecis dig:/

2009-03-06 @ 12:37:48
Postat av: Anna

Emma (emlisch) ska vi åka iväg en sväng?... :) Fixa en grabb lite granna.. (; nämen. Väldigt tråkigt att han gör o är som han är..

2009-03-07 @ 01:25:28
URL: http://ansko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0