Vanlig söndag..

Helt vanlig söndag är vad det blir idag. Att bara ta det lungt och har nyss varit hundvakt men satt nere i köket och pratade lite med pappa om vår släkt. Fick veta många nya som jag inte ens visste som jag nu vet om. Det är många i vår släkt som bor mellan haparanda och luleå, plus att det finns nu också släkt i piteå som gör allt mer roligare och spännande.
Skriver med en tjej på pixbox och hon frågade om vi kanske är släkt för hon har släkt här uppe i haparanda. Och jag frågade pappa om han visste vem Tore hjorth är för det är hennes farfar och Pappa och Tore är tydligen småkusiner eller hur det nu var.. Roligt va?? :) Jag visste inte vem Tore hjorth är men har hört namnet flera gånger men nu vet jag iaf.. Plus att pappa började sen berätta om många nya i vår släkt är. Pappa bad mig fråga om hon vet vem Lasse hjorth är.. =) Kan det bli roligare..? :)

Oj oj.. Nä måste ha mer koll om vår släkt känner jag men har ganska mycket koll nu men inte tillräkligt.=)

Nu ska jag gå ner och äta, tror mamma ropade att maten är klar.
Hej då.. skriver lite ikväll..


Funderar på att klippa lugg igen ;)

Kommentarer
Postat av: vickan

mitt msn är typ konstigt, lägg till min msn istället! vicktoria[email protected] :)

2009-03-15 @ 21:31:12
URL: http://vhjorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0