BVC

Har just kommit hem från BVC! Jag måste säga att jag har alltid tyckt att wille växer fort ut alla kläder och det är inte så konstigt varför han inte längre ens kan ha storlek 56 längre. han har nu storlek 62 på alla kläder och idag på BVC mätte vi honom. Han Wille är nu 58,5 cm lång,väger 6300g och huvud måttet var 41cm. Maria tyckte han inte alls var stor utan att han var normal men lång tyckte hon. Hon sa att han kommer växa om mig snart om han fortsätter och växa så här bra så dröjer det inte länge..*HAHA*  Micke är ju lång så det är inte konstigt om wille växer om mig sen när han blir äldre =) Maria började små prata lite med wille så började han små jollra och så kollade hon också om han följer med blicken efter ljud och det gjorde han fint. Plus när paula kom in och ville se wille så började han lee. *Bara för gullit*

Om 2 veckor så ska vi till barnläkaren på undersökning. 

Nu vaknar wille så ska ge mat och sen gå ut och gå lite. Varken han eller jag har sovit bra inatt.. 
*Pussar*
 

 

Kommentarer
Postat av: Moster Emma

Måå, vad söta bilder!



Inte konstigt då att både jag och Fredde tyckte att han vuxit jättemycket sen sist! ;o Stor kille ju. :)

2009-05-18 @ 11:08:11
URL: http://emliisch.blogg.se/
Postat av: Helena

Han växer ju så det knakar :). Ska ni till Luleå nå i veckan eller dröjer det?

2009-05-18 @ 14:16:24
URL: http://hheelleennaa.blogg.se/
Postat av: pattie&patte unga blivande föräldrar

söt han är alltså!! :)

2009-05-18 @ 21:34:42
URL: http://popblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0