God morgon!

God morgon!

Idag har jag och wille sovit till 9 och det känns skönt, änn att vakna klockan 6 .. *Hihi*
Funderar på att fixa till mig lite och snart gå ut med wille men inte ännu. Närmare 12 tiden går jag ut.. Vet inte vars jag ska gå med någonstans iaf. Det finns typ inga gåvägar här. Jo mot stan och torne men dom har man ju gått dom så ofta men det är ju iaf något. Nog hittar jag på någonstans att gå.

Emma jobbar idag så det blir ej att hon följer. Tråkigt nog så är hon inte häller hemma så ofta men hon skulle tydligen vara henne i helg att fredde kommer hit eller hur det var. *Emma va oftare hemma* Hehe.

Wille sitter nu i babysittern och pratar och små smailar. *Så gullit* Ska gå och vara lite social men han..
Herrå =)

Sorry men har inte hunnit ta en bild på min bil alls.
Bild kommer, jag lovar =)


 


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag är ju hemma nu, jobbar inte idag. ;) Fredde kommer hit imorgon och så åker vi till Pite på lördag kväll eller söndag morgon. ;D

2009-05-14 @ 11:24:35
URL: http://emliisch.blogg.se/
Postat av: Emma

Nästa vecka kommer jag ju förresten hem på tisdag kväll redan ;)

2009-05-14 @ 11:29:03
URL: http://emliisch.blogg.se/
Postat av: tojan

tänk hur ofta du var i luleå förr, nu är det emmas tur att ränna=)

2009-05-14 @ 16:12:39
Postat av: jessica

vet du hur lik du är Meredith i Greys Anatomy? :D helt sjukt

2009-05-14 @ 16:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0